Představte si, že jste majitelem e-shopu nebo firmy. Ráno otevřete počítač a… první, co vidíte, je hromada faktur, papírů, objednávek, ručně vedených tabulek a emailů, co se vám pletou pod rukama. Všude něco chybí, pořád se na něco ptáte kolegů, pořád hledáte, kde co je, co kdo zařídil, co je hotové a co už dávno mělo být.
Upřímně – kdo z nás tohle nezažil?
Kde mizí váš čas (a nervy)?
Možná to vypadá nějak takhle:
- Skladovky: Přehazujete položky mezi sklady, něco vám nesedí, ručně přepisujete stav do různých tabulek.
- Faktury: Některé čekají na podpis, jiné na schválení, další zapomenete poslat… a mezitím pípá e-mail, že „tamta objednávka“ už měla být dávno vyřízená.
- Objednávky z e-shopu: Ručně přepisujete do systému, kontrolujete, jestli sedí sklad, voláte kolegům, jestli to stihnou poslat.
Den uteče a máte pocit, že jste vlastně nic pořádně nestihli.
A pak přišel moment, kdy už to fakt nešlo…
Tohle není žádný smyšlený příběh – přesně takhle to popsal jeden náš zákazník. Majitel středně velkého e-shopu.
Řešil 500 objednávek měsíčně – a všechno ručně! Dva dny týdně (!!) zabité administrativou, nervy v kýblu, čas utíkal, zaměstnanci si stěžovali, že nestíhají.
Kdo by se z toho nezbláznil, že?
Jak to změnil? Stačilo pár kroků…
Nešlo o žádnou revoluci, která by ho připravila o poslední nervy.
- Ozval se nám do coaliosu, že už nechce “být otrokem papírů”.
- Připravili jsme mu propojení jeho e-shopu s jeho informačním podnikovým systémem Helios Inuvio pomocí našeho vlastního coalshop konektoru.
A co se stalo?
- Najednou se všechno synchronizuje samo. Objednávky, faktury, stav skladu, platby, evidence dokladů… všechno propojeno v jednom systému, automaticky.
- Ušetřil dva dny práce týdně. To je přes 80 hodin měsíčně navíc.
- Zaměstnanci mají čas dělat svou práci, ne hledat papíry.
- Přehled – kdykoliv, kdekoliv. Na počítači, na mobilu, v kanceláři i ve skladu.
Co z toho plyne pro vás?
Možná si říkáte: „To je pěkný, ale fungovalo by to u nás?“
Věřte, že ano. „Tahle situace není vůbec výjimečná. Naopak! Vidíme ji dnes a denně. Firmy zbytečně přichází o čas, peníze i energii jen proto, že jsou zvyklé to dělat postaru,“ nezastírá vedoucí realizace a produktový manažer naší společnosti, Tomáš Nývlt.
A přitom stačí pár kliknutí a všechno může být jinak.
Proč to dává smysl?
- Čistá hlava: Už se nebudíte v noci s tím, že jste něco zapomněli.
- Méně chyb: Systém si pohlídá duplicity, chybějící data i termíny.
- Rychlejší rozhodování: Máte všechno pohromadě – přehledně, jasně, na jeden pohled.
- Nižší náklady: Co dřív zabralo dva dny týdně, je teď otázka pár kliknutí.
Nečekejte, až vás papíry převálcují.
Chcete vědět, jak by to šlo udělat i u vás ve firmě?
Ozvěte se nám, nezávazně. Probereme vaše možnosti, navrhneme konkrétní řešení, ať už máte e-shop, výrobní firmu nebo sklad. Všechno vysvětlíme, ukážeme – a na nic si nebudeme hrát.
Váš případ nemusí být vůbec složitý. Možná stačí jen začít. Máte podobnou zkušenost? Nebo právě ztrácíte hlavu v papírech?
Napište nám – rádi si s vámi o tom popovídáme!
Tým coalios – Pomáháme firmám najít cestu z papírového bludiště.