coalfamily:

Už vás štvou papíry a zmatek ve skladu? Nejste v tom sami. Najděte cestu z papírového bludiště.

Představte si, že jste majitelem e-shopu nebo firmy. Ráno otevřete počítač a… první, co vidíte, je hromada faktur, papírů, objednávek, ručně vedených tabulek a emailů, co se vám pletou pod rukama. Všude něco chybí, pořád se na něco ptáte kolegů, pořád hledáte, kde co je, co kdo zařídil, co je hotové a co už dávno mělo být.

Upřímně – kdo z nás tohle nezažil?

Kde mizí váš čas (a nervy)?

Možná to vypadá nějak takhle:

  • Skladovky: Přehazujete položky mezi sklady, něco vám nesedí, ručně přepisujete stav do různých tabulek.
  • Faktury: Některé čekají na podpis, jiné na schválení, další zapomenete poslat… a mezitím pípá e-mail, že „tamta objednávka“ už měla být dávno vyřízená.
  • Objednávky z e-shopu: Ručně přepisujete do systému, kontrolujete, jestli sedí sklad, voláte kolegům, jestli to stihnou poslat.

Den uteče a máte pocit, že jste vlastně nic pořádně nestihli.

A pak přišel moment, kdy už to fakt nešlo…

Tohle není žádný smyšlený příběh – přesně takhle to popsal jeden náš zákazník. Majitel středně velkého e-shopu.

Řešil 500 objednávek měsíčně – a všechno ručně! Dva dny týdně (!!) zabité administrativou, nervy v kýblu, čas utíkal, zaměstnanci si stěžovali, že nestíhají.

Kdo by se z toho nezbláznil, že?

Jak to změnil? Stačilo pár kroků…

Nešlo o žádnou revoluci, která by ho připravila o poslední nervy.

  1. Ozval se nám do coaliosu, že už nechce “být otrokem papírů”.
  2. Připravili jsme mu propojení jeho e-shopu s jeho informačním podnikovým systémem Helios Inuvio pomocí našeho vlastního coalshop konektoru.

A co se stalo?

  • Najednou se všechno synchronizuje samo. Objednávky, faktury, stav skladu, platby, evidence dokladů… všechno propojeno v jednom systému, automaticky.
  • Ušetřil dva dny práce týdně. To je přes 80 hodin měsíčně navíc.
  • Zaměstnanci mají čas dělat svou práci, ne hledat papíry.
  • Přehled – kdykoliv, kdekoliv. Na počítači, na mobilu, v kanceláři i ve skladu.

Získejte nezávaznou konzultaci s naším odborníkem! Nevíte si rady s vašimi firemními procesy? Můžeme vám pomoci! S Helios inuvio vyřešíme vše od skladu po e-shop. Zanechte nám na sebe kontakt a získejte nezávaznou konzultaci zdarma naším odborníkem!

 

Co z toho plyne pro vás?

Možná si říkáte: „To je pěkný, ale fungovalo by to u nás?“

Věřte, že ano. „Tahle situace není vůbec výjimečná. Naopak! Vidíme ji dnes a denně. Firmy zbytečně přichází o čas, peníze i energii jen proto, že jsou zvyklé to dělat postaru,“ nezastírá vedoucí realizace a produktový manažer naší společnosti, Tomáš Nývlt.

A přitom stačí pár kliknutí a všechno může být jinak.

Proč to dává smysl?

  1. Čistá hlava: Už se nebudíte v noci s tím, že jste něco zapomněli.
  2. Méně chyb: Systém si pohlídá duplicity, chybějící data i termíny.
  3. Rychlejší rozhodování: Máte všechno pohromadě – přehledně, jasně, na jeden pohled.
  4. Nižší náklady: Co dřív zabralo dva dny týdně, je teď otázka pár kliknutí.

Nečekejte, až vás papíry převálcují.

Chcete vědět, jak by to šlo udělat i u vás ve firmě?

Ozvěte se nám, nezávazně. Probereme vaše možnosti, navrhneme konkrétní řešení, ať už máte e-shop, výrobní firmu nebo sklad. Všechno vysvětlíme, ukážeme – a na nic si nebudeme hrát.

Váš případ nemusí být vůbec složitý. Možná stačí jen začít. Máte podobnou zkušenost? Nebo právě ztrácíte hlavu v papírech?

Napište nám – rádi si s vámi o tom popovídáme!

Tým coalios – Pomáháme firmám najít cestu z papírového bludiště.

Získejte nezávaznou konzultaci s naším odborníkem!
Nevíte si rady s vašimi firemními procesy? Můžeme vám pomoci! S Helios inuvio vyřešíme vše od skladu po e-shop. Zanechte nám na sebe kontakt a získejte nezávaznou konzultaci zdarma naším odborníkem!

 

Zpět na výpis 7. 7. 2025