Stále u vás ve firmě bojujete s hromadami papírů, nekonečným přepisováním dat a pocitem, že vám firemní procesy přerůstají přes hlavu? Není divu! Ruční administrativa pohlcuje desítky hodin a brzdí váš růst. Ale co kdyby existovalo řešení, které by vás zbavilo tohoto chaosu a přineslo do vaší firmy pořádek, efektivitu a přehled?
Pojďme se podívat, jak Helios Inuvio mění každodenní boj v hladce fungující systém. Ten podnikový i lidský!…
Pryč s rutinou: Helios Inuvio automatizuje to, co vás brzdí
Už vás nebaví, jak se drahocenný čas vašeho týmu ztrácí v opakujících se administrativních úkonech? Podnikový informační systém Helios Inuvio je stvořen k tomu, aby tyto procesy transformoval a automatizoval to, co vám bere dech.
Fakturace a objednávky bez zdržení
Zapomeňte na zdlouhavé vystavování jednotlivých faktur. Helios Inuvio umožňuje hromadnou fakturaci a automatizuje celý proces vystavování a odesílání faktur.
„Zrychlíte a zpřesníte tak účtování. Stejně tak efektivně zpracovává objednávky od jejich vzniku až po kompletní vyřízení,“ vysvětluje Tomáš Nývlt, vedoucí realizace a produktový manažer naší společnosti coalios s.r.o.
Sklad pod kontrolou, logistika v pohybu
Získejte dokonalý přehled o skladových zásobách a zajistěte si správnou evidenci. Systém usnadňuje tvorbu skladových dokladů, inventur a podporuje pokročilé metody řízení zásob jako FEFO a FIFO.
„Zvládá také výrobní čísla, šarže, expirace, EAN a QR kódy. Pro maloobchodní společnosti dokonce nabízí komplexní POS řešení včetně kompletního řízení skladu,“zdůrazňuje Tomáš Nývlt.
Ekonomika a mzdy s lehkostí
Helios Inuvio komplexně pokrývá všechny ekonomické agendy včetně účetnictví, fakturace a DPH. Navíc se postará o lidské zdroje, mzdy, personalistiku a docházku.
„Jen si představte úsporu času při zpracování mezd – jeden z našich zákazníků díky podnikovému systému Helios snížil čas o neuvěřitelných 84 %. Podobné úspory čekají i vás!“ nepochybuje produktový manažer naší společnosti, Tomáš Nývlt.
Propojení je síla: Jednou zadáno, všude k dispozici
Klíčovou výhodou integrovaného podnikového informačního systému, jako je Helios Inuvio, je, že veškeré informace zadáváte do systému pouze jednou. Co to znamená v praxi? Všechny ostatní firemní oblasti pak tyto jednou zadané informace automaticky přebírají. Tím se zcela eliminuje duplicitní zadávání dat, drasticky se snižuje potenciál chyb a zajišťuje se konzistence napříč všemi odděleními. Konec dohadů, začátek jistoty.
Řízení obchodu z jednoho místa
Jste majitelem menšího či středního podniku a vlastníte i e-shop od Shoptetu či jiných dodavatelů? Pak si položte zásadní otázku: Potřebujete efektivně propojit vaše skladové hospodářství a online prodej? Pokud vaše odpověď zní ano, máme pro vás další řešení: coalshop konektor, který propojuje libovolný e-shop s informačními systémy, jako jsou Helios Easy a Inuvio.
Jde o systém s mohutnou parametrizací a obecné řešení vhodné pro libovolné projekty. „Obtížně budete průřezem podnikových informačních systému hledat řešení s tolika možnostmi!“ nepochybuje Tomáš Nývlt, produktový manažer našeho vlastního e-commerce řešení, coalshop konektoru. „Eliminuje nešvar průřezem custom řešení informačních systémů, kdy téměř každá implementace má zdroje pro dané prvky jinde – typicky se jedná o popisky produktů pro různé e-shopy,“ dodává.