„Osobní přístup a spokojený zákazník,“ zdůrazňuje Markéta Dočkalová.

Prosinec 14, 2023

Neustále se rozšiřující parta naší společnosti do toho v roce 2023 bez okolků šlápla #naplnyCOALe včetně HELIOS konzultantky Markéty Dočkalové. Ta kariérně roste jako z vody a v rozhovoru hodnotí nejen rok 2023.

Blíží se konec roku a s ním přichází čas na novoroční předsevzetí. Máš něco konkrétního, čeho bys chtěla v nadcházejícím roce dosáhnout?

Nikdy jsem si novoroční předsevzetí nedávala. Myslím si, že pokud chce člověk cokoli změnit, v něčem se zdokonalit, má na to prostor celý rok a tím se řídím i já. Co bych si ale do nového roku přála, tak aby byl minimálně tak dobrý, jako byl rok 2023, a to jak z osobního, tak pracovního hlediska.

Můžeš nám říct o některém projektu nebo úkolu, na kterém jsi v roce 2023 pracovala a který považuješ za svůj největší úspěch?

Všechny projekty, na kterých jsem se v průběhu roku podílela, byly pro mě výzvou. Bez ohledu na to, zda šlo o implementace samotného HELIOSu, či propojení HELIOSu s e-shopy. Každý zákazník má individuální požadavky, různě nastavené vnitropodnikové procesy, různé potřeby a očekávání od fungování systému. Každý projekt a zákazník je tedy jedinečný, a tak k tomu i přistupujeme. Individuální, osobní přístup a spokojený zákazník jsou pro nás hlavními prioritami!

A co velké výzvy, kterým jsi musela čelit?

Pokud bych měla vyzdvihnout konkrétní situaci, pak to bylo mé začlenění do týmu e-commerce, který se zabývá propojením e-shopů se systémem HELIOS. K týmu jsem se připojila v červnu 2023. Musím říci, že prostředí a proces implementace v tomto odvětví představuje trochu odlišný svět ve srovnání s mým předchozím zaměřením. Moc mi pomohla součinnost kolegů a jejich ochota pomoci mi v mých začátcích, ať už se jedná o Kubu (Jakub Cvejn pozn. red.), Michala (Michal Kašpar) a Toma (Tomáš Nývlt) v případě konzultantské části, nebo Ondry (Ondřej Matyáš) a Matyáše (Matyáš Kollert), jakožto programátorů, ve vysvětlení logiky fungování napojení. Věřím, že i díky nim v současnosti znamenám posilu týmu a myslím, že nám spolupráce pěkně šlape. (úsměv) Za úspěch každopádně beru každou zdárně dokončenou implementaci.

„Osobní rozvoj v coalfamily? Za to jsem opravdu moc ráda,“ je vděčná Markéta Dočkalová.

Nabízí Ti coalfamily příležitosti pro profesní nebo osobní rozvoj?

V coalfamily se klade důraz na rozvoj a pokud máte motivaci zlepšovat se, vedení vám vyjde vstříc. Za to jsem opravdu moc ráda. Za uplynulý rok to bylo mnoho seminářů na oblasti HELIOSu, kterým se věnuji, konzultantská okénka, školení na zpětnou vazbu nebo například workshop na time management, kterého se účastnila většina naší firmy. Na tento workshop vzpomínám moc ráda, Martin Kosek je opravdu člověk na správném místě a jeho školení bylo nejen zábavné, ale i velice poučné. Poznatky z tohoto workshopu využívám v praxi doposud, a to nejen v práci.

Myslíš, že coalfamily dostatečně podporuje work-life balance svých zaměstnanců?

Určitě ano. Samozřejmě jsou období, kdy je potřeba zatnout zuby a vydržet nějaký silnější nápor, ale zase víte, že toto období není nekonečné. Vzhledem k možnosti volné pracovní doby si můžu uspořádat pracovní den dle mých, a samozřejmě, zákazníkových potřeb, a to shledávám jako jedno z největších plus.

velk  obr zek 13 min

Jak si Ty sama zajišťuješ rovnováhu mezi pracovním a osobním životem?

Je potřeba sám u sebe najít harmonii jak v pracovním, tak v osobním životě, nastavit si nějaké hranice a v tom není coalfamily překážkou, ba naopak. V mém případě mám v práci skvělé kolegy, doma úžasného chlapa, psa, rodinu, takže je to skloubení pro mě naprosto bez problémů. Recept na to nemám, asi stačí být spokojený v obou rovinách a jde to samo. (úsměv)

Top výhody systému HELIOS? Markéta Dočkalová má jasnou odpověď: „Všechna data na jednom místě!“

Jak bys zhodnotila práci konzultantky? Co tě na tomto oboru nejvíce baví? A kam ses posunula za dobu svého působení?

Co mi na této pozici nejvíce vyhovuje a baví, že zde není prostor pro stereotyp. Člověk se neustále potkává a komunikuje s novými lidmi, řeší individuální požadavky a každý nejen projekt, ale i den, je úplně jiný. Když se kouknu zpětně na mé začátky na pozici konzultanta, posun tu je značný. To je ale i kouzlo této pozice, člověk se neustále učí novým věcem, prohlubuje své znalosti a posouvá se dopředu nejen ve znalostní rovině, ale i té komunikační.

HELIOS iNuvio disponuje řadou modulů a ty konkrétně se zaměřuješ na oblast CRM, obchodu a skladového hospodářství. V čem vidíš jejich největší výhody?

Jednou z klíčových výhod systému HELIOS iNuvio spočívá v jeho plné propojitelnosti mezi jednotlivými moduly, ať už se jedná o obchodně-skladové, ekonomické, výrobní či dopravní části. Pokud se zaměřím na oblast CRM, jasnou předností je centralizovaná správa a sledování všech důležitých informacích o zákaznících na jednom místě. Tato funkcionalita umožňuje uživatelům rychle získat přehled o ekonomických výstupech, pohybech dokladů, stavu zakázek a mnoha dalších aspektech jedním kliknutím.

V obchodních modulech poskytuje systém nástroje pro analýzu obchodních výsledků, což umožňuje lépe porozumět tržním trendům. Dále je zajištěna přímá integrace se skladovými moduly, která zahrnuje automatické rezervace a blokace položek na skladu, sledování minimálních a maximálních zásob, na základě kterých je možnost automaticky generovat objednávky. Těch výhod je opravdu mnoho.

Nesmím samozřejmě zapomenou na náš coalshop connector, který se „mých“ modulů velice dotýká. Obrovskou výhodou je automatická synchronizace produktů a ceníků, díky kterému držíte konzistentní informace napříč HELIOSem a e-shopem. Dále, při objednávkách z e-shopu se data automaticky propisují přímo do systému HELIOS, což minimalizuje ruční zásahy, zrychluje zpracování objednávek a eliminuje chybovost.

Můžeš nám přiblížit, jak probíhá proces implementace u nového zákazníka?

Prvním a jedním z nejdůležitějších kroků je před samotnou implementací udělat důkladnou analýzu podniku, kde právě zjišťuji fungování firmy, jejích procesů a požadavků od fungování systému. Tato část je důležitá nejen z důvodu správné konfigurace systému na míru, ale též aby se zjistily eventuální nestandardní věci, které podléhají například programovým úpravám. Dále přichází část, kdy systém nastavuji přímo pro zákazníka, poté se přechází k zaškolování klíčových uživatelů jednotlivých oblastí. Po ukončení implementace a zprovoznění systému do ostrého provozu poskytujeme zákazníkovi podporu nejen pro první dny v ostrém provozu, ale mají v konzultantovi podporu i nadále, a to ať z důvodu řešení bugů, vysvětlení funkcionalit, nastavení, či specifikace nových požadavků. Funguji i jako určitý prostředník mezi zákazníkem a programátory. Samotná implementace systému HELIOS je běh na několik měsíců, v případě napojení HELIOSu na e-shop se jedná o otázku pár dnů až týdnů.

Je zde něco, co bys chtěla sdílet nebo doporučit lidem, kteří uvažují o kariéře #naplnyCOALe?

Pokud se nebojíte výzev a je Vám prostředí IT blízké, nebojte se a zkuste to. Jsme fajn parta a za mě to s námi opravdu stojí za to! (úsměv)


Coalsoft

Využívejte Váš HELIOS moderně a naplno.