coalfamily:

„Jinak, než na plný COALe to neumíme,“ usmívá se Jakub Kalát.

Trápí vás neefektivní správa objednávek a chyby v dokumentacích?

Výkonný ředitel Jakub Kalát sype v rozhovoru z klobouku nejen superlativy, ale prozrazuje další zajímavosti.

Nabízíme něco, co na trhu chybělo!

Jakube, 22. – 23. února jste se s partou z coaliosu představili na největším e-commerce veletrhu v ČR Czech On-line Expo 2023. Jak vaši účast hodnotíš?

Byl to masakr a jízda na #plnyCOALe od začátku do konce. (smích) Ne, teď vážně, úplně jsme nevěděli, co od veletrhu čekat. Za mě ale vše naprosto předčilo má očekávání – návštěvnost, organizace, networking… Čistě pocitové hodnocení pár dní po akci je: „Bylo to supr“. Opět jsem si potvrdil, že se obklopujeme správnými lidmi. Protože to, jak kolegové po celé dva dny fungovali, bylo perfektní. Ještě jednou jim za to patří velké díky!

Ve stánku F6 se na veletrhu život prakticky nezastavil. Návštěva za návštěvou, diskuze, meetingy, čím si to vysvětluješ?

Vůbec netuším. (úsměv) Je to tím, že nabízíme něco, co na trhu chybělo. Napojení nejrozšířenějšího systému na Shoptet, Shoptet Premium, případně libovolný e-shop. Zároveň jsme na Expo zvali naše potenciální i stávající zákazníky, naše partnery. Takže jsme Expo využili jako takovou velkou meetingovku s doprovodným programem. (úsměv)

Jak se celkově díváš na Czech On-line Expo 2023? Návštěvnost byla opravdu robustní a stihl jsi i některé ze zajímavých přednášek?

Tady se přestávám smát. Protože ze stánku jsem se víceméně nehnul, stihl jsem jen část jedné z nich. Nejvíce mě mrzí, že jsem nestihl přednášku Dana Hrouzka ze Shoptetu na téma evoluce e-shopů na míru. Na tomto musím do budoucna zapracovat.

Připravujeme vlastní workshopy a webináře.

Jak se noví potencionální zákazníci tvářili na produkty naší společnosti? Coalios, to už není jen HELIOS, ale také coalshop connector a další*.*

Je důležité říct, že v tuto chvíli toho děláme už opravdu hodně – samotný HELIOS, to je kapitola sama pro sebe – napojení HELIOSu na Shoptet a Shoptet Premium – vlastní coalshop connector. Našim zákazníkům jsme schopni dodat komplexní ucelené řešení, nebo dílčí funkcionalitu. A to se samozřejmě líbí. (úsměv)

Naše parta na veletrhu opravdu nelenila a aktivně se prezentovala tak, jak hovoří naše firemní kultura, tedy na plný COALe! Souhlasíš?

Ano, souhlas. Jinak než na #plnyCOALe to asi neumíme. (úsměv)

Chystáte se letos ještě na nějakou podobnou akci, veletrh, konferenci, nebo vás čeká kupa práce?

Máme v merku ještě pár akcí jako je E-commerce day v Brně a Reshoper v Praze. Nejspíš to ale bude bez stánku. Chceme být u všech důležitých akcí. Zároveň připravujeme vlastní aktivity jako jsou workshopy a webináře s našimi partnery, ale to už prozrazuji více, než je třeba.


Zpět na výpis 3. 3. 2023